Een veilige omgeving

Op deze servicepagina vindt u diverse tools die wij aanbieden om uw accountancy- en administratiebehoeften te ondersteunen.  Ontdek hoe u uw financiële zaken kunt beheren, uw salarisadministratie kunt vereenvoudigen en hoe u uw documenten veilig verstuurt. Komt u ergens niet uit? Onze medewerkers staan klaar om met u mee te kijken.

Hieronder kunt u direct in te loggen bij Mijn HLB of Loket.nl.

Mijn HLB

Uw beveiligde, online klantenportal

Via Mijn HLB kunt u op een veilige en efficiënte manier u vertrouwelijke gegevens opvragen en goedkeuren, en documenten en aangiften beheren. Met dit online klantenportal heeft u altijd volledige controle over uw financiële zaken en blijft u altijd up-to-date.

Ga naar Mijn HLB

Loket.nl

Uw salarisadministratie eenvoudig gemaakt

Loket.nl, onderdeel van HLB Den Hartog, biedt een eenvoudige oplossing voor uw salarisadministratie. Hier kunt u moeiteloos mutaties doorgeven en alle informatie met betrekking tot uw salarisadministratie terugvinden. Bovendien staat ons deskundige team klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van waardevol advies.

Ga naar Loket.nl

Ondersteuning op afstand

Persoonlijke hulp, overal

Soms zijn er situaties waarin u persoonlijke hulp op afstand nodig heeft om uw online vragen te beantwoorden. Via onze ondersteuningslink kunt u een medewerker van HLB Den Hartog toegang geven tot uw computer. Ons ervaren team staat klaar om u te begeleiden en uw technische uitdagingen op te lossen, waar u zich ook bevindt.

HLB Den Hartog helpdesk