Salarisadministratie.

Uw partner voor salarisadministratie en HR vraagstukken

Het voeren van salarisadministratie en HRM-vraagstukken kan complex en tijdrovend zijn. Onze ondersteuning zorgt voor rust en zekerheid, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking van uw salarisadministratie. Hierdoor voorkomt u kostbare fouten en administratieve rompslomp. Daarnaast bieden wij deskundig advies over diverse HRM-vraagstukken, zoals beoordelings- en functioneringssystemen en arbeidsovereenkomsten.

Voor onze klanten hebben wij een online applicatie beschikbaar, waarmee u altijd en overal toegang heeft tot belangrijke personeelsinformatie. Hierdoor kunt u onder andere proactief inspelen op belangrijke gebeurtenissen.

 

Wat wij kunnen betekenen.

Onze dienstverlening op het gebied van Salarisadministratie omvat:

Verwerking van uw salarisadministratie

Verzorgen van uw loonheffing aangiften

Verzorgen van uw pensioen- en PAWW aangiften

Opstellen van arbeidsovereenkomsten

Advies over HRM-vraagstukken

En meer..

Onze diensten gaan verder dan cijfers en rapporten. We bouwen relaties op die gebaseerd zijn op vertrouwen en wederzijds respect.

Paul Flikweert
Partner

Bos Logistics, een familiebedrijf met een rijke geschiedenis. De overstap naar HLB Den Hartog heeft niet alleen hun financiële strategie versterkt, maar ondersteunt ook hun toekomstige groei en duurzaamheid. In dit artikel delen Frank Bos (eigenaar) en Frank Bos Jr. (algemeen directeur/ eigenaar) hun ervaringen en inzichten over de samenwerking met HLB Den Hartog.

Sinds 2008 zijn Sander van Schie en Peter van Kester samen de drijvende kracht achter VSVK. Vanuit meerdere vestigingen in Nederland realiseren ze infrastructurele projecten en werken ze nauw samen met HLB Den Hartog, hun vertrouwde financieel adviseur. Met drie vestigingen en een sterke focus op verduurzaming en automatisering, blijft VSVK groeien – en HLB Den Hartog staat klaar om die groei verder te ondersteunen.

Waarom kiezen voor HLB Den Hartog?

Wij streven naar meer dan alleen cijfers. We willen met de beste service die we kunnen bieden advies geven wat echt bij u past. Dit realiseren we door typisch 'HLB' te zijn; persoonlijk, deskundig en toekomstgericht.

Een vast aanspreekpunt

Bij HLB Den Hartog heeft elke klant één vast aanspreekpunt, ondersteund door een team van ervaren professionals. Deze persoonlijke benadering zorgt voor een warme relatie en efficiënte samenwerking.

Klein, maar krachtig

Bij HLB Den Hartog combineren we de voordelen van een compact team met de kracht grote prestaties. Korte communicatielijnen bieden persoonlijke aandacht, en onze expertise en netwerk maken grootschalige en complexe controleopdrachten mogelijk.

Lokale en internationale inzichten

HLB Den Hartog maakt deel uit van een samenwerking tussen vijf onafhankelijke accountantskantoren in Nederland en het wereldwijde HLB-netwerk. We begrijpen de unieke zakelijke dynamiek van one regio. Tegelijkertijd profiteren klanten van de internationale expertise en ondersteuning van het HLB-netwerk.

Proactief en toekomstgericht advies

Het team van HLB Den Hartog denkt proactief mee met klanten, anticipeert op toekomstige uitdagingen en biedt solide, lange termijn oplossingen.

Waardevolle inzichten.

Schrijf u vrijblijvend in voor onze nieuwsbrief en maak zo deel uit van onze community.

* Er wordt maximaal één nieuwsbrief per kwartaal verzonden.